Jezelf positioneren in de markt? Own je PRESENCE
Je PRESENCE ownen en je frequentie kennen is essentieel voor je bizz.
Ze heeft een krachtige energie die inspireert en activeert. Ze doet alles om vrouwelijk ondernemers in beweging te krijgen en met al hun enthousiasme te laten zien dat zij er zijn en wat ze kunnen betekenen. Met FemmeELAN helpt ze vrouwelijke ondernemers zo hun PRESENCE te ownen—vol vertrouwen, zonder concessies te doen aan wat zij willen brengen en wat zij voor ogen hebben. Maar wat houdt dat dan in?
Marianne, wat doe je precies met FemmeELAN?
“Met FemmeELAN help ik vrouwelijke ondernemers om hun zichtbaarheid en impact te vergroten, zonder dat ze zichzelf kwijtraken in strategieën die niet bij hen passen. Het draait allemaal om het ownen van je PRESENCE, zoals ik dat zeg: durven staan voor wie je bent, wat je brengt en hoe je dat zichtbaar maakt. Dat doen op je eigen manier, zoals het bij je past.
Dat doe ik via mijn signature programma’s zoals The House of Content en PRESENCE, waarin we strategisch én energetisch werken aan zichtbaarheid en contentcreatie. Ik zorg dat je ontdekt hoe je jezelf in de markt als de expert die je bent uniek kunt positioneren.
Mijn ambitie met FemmeELAN is groot: ik wil uiteindelijk niet alleen vrouwelijk ondernemers empoweren, maar sowieso vrouwen die in de gaten hebben dat de regie van hun leven in hun handen ligt en die graag die regie willen pakken. Ik doe dat nu met klanten die een eigen bedrijf hebben en die hum impact willen vergroten. Ik geloof dat het voor alle vrouwen op dezelfde manier werkt; ook binnen het bedrijf waar ze wellicht werkzaam zijn. Je unieke PRESENCE ownen en uitdragen, zal ze ook daar helpen realiseren wat zij voor ogen hebben.”
Wat maakt jouw aanpak zo anders dan andere content- en businesscoaches?
“Ik combineer strategie met persoonlijke energie. Weet je hoe jou persoonlijke energie werkt, dán gaan de deuren open waarvan je wil dat ze open gaan. Mijn klanten zijn expert in hun vakgebied, weten wat ze doen, kennen hun vak als een ander, maar de vertaling naar buiten toe ontbreekt of vinden ze lastig te maken. Terwijl ze allemaal een unieke eigen visie hebben op wat ze doen en wat ze brengen. Die unieke visie raak ik graag met ze aan. Dat is wat ze onderscheid van de massa collega’s die ook in hun markt bewegen. En hoe ze in de flow komen die bij ze past, waardoor die persoonlijke energie nóg meer haar werk kan doen …
Waar de meeste marketing- en businesscoaches focussen op ‘hoe het volgens de regels hoort en wat je volgens regels wel of niet marketingtechnisch moet doen’, kijk ik als businessmentor, life- en contentstrateeg juist naar wat voor mijn klant werkt.
We stemmen af op jouw eigenheid, jouw energie, jouw manier van werken en vooral: hoe je op de meest natuurlijke manier in actie komt. En gaat doen wat je werkelijk wil doen … Dat is hoe jij jouw ART creëert. En ook hier weer: ART die jou als expert uniek positioneert.
Ik gebruik mijn tekst-, marketing- en contentkennis, samen met mijn ervaring als ondernemer – alweer bijna 20 jaar – plus ik kijk naar wat Human Design en de The Gene Keys aangeven. Iedereen heeft een uniek profiel dat in deze – ik noem het – wetenschap op een bijzondere manier wordt uitgelegd. Die uitleg helpt mijn klanten bij het bepalen van hun unieke positionering in de markt én bij het begrijpen hoe zij in hun beste energie heerlijk kunnen ondernemen en leven. Hun dromen kunnen realiseren. In Human Design & The Gene Keys ligt veel verscholen dat voor mijn klanten heel praktisch behulpzaam is, juist terwijl we intunen op hun ideale energie (frequentie). Klinkt misschien een beetje woowoo, maar het is geweldig! Dit is namelijk precies hoe ik het zelf inmiddels ook doe, en nóg meer heb kunnen flowen op mijn eigen energie.”
Hoe past dit dan bij jouw Human Design en Gene Keys?
“Ik gebruik voor het antwoord een paar termen die je niet hoeft te onthouden, bij iedereen horen andere termen. Ik ben een Manifesting Generator (4/6) met Emotionele Autoriteit. Dat houdt o.a. in dat ik ideeën en kansen snel zie, oppik en omzet in actie. Inmiddels zet ik bewust mijn emotionele ‘waves’ hierbij in 😊 Uitleggen gaat wat diep, maar omdat ik mezelf al een aantal jaren op deze manier heb geobserveerd en het Human Design- & Gene Keys-experiment leef, weet ik zoveel van hoe mijn energie werkt en hoe ik het in kan zetten, dat ik dat dus ook bewust doe.
Mijn energie is bedoeld jou AAN te zetten. Sneller te laten gaan. Daar focus ik op. Op de manier die past bij mij.
Mijn bewuste zon in poort 60 helpt je uit beperkingen breken door bestaande structuren te onderzoeken, af te breken wat nodig is en nieuwe structuren op te bouwen die je helpen de sprongen te maken die je wil maken. Mijn bewuste aarde in poort 56 gaat o.a. over nieuwe ervaringen opdoen en je tot nieuwe ervaringen inspireren. Om je in beweging te brengen. Het is exact wat ik met mijn bedrijf doe. Daarom ontwikkel ik graag steeds nieuwe manieren om beperkingen te doorbreken en je AAN te zetten die volgende sprong te maken. Als je me volgt bijvoorbeeld via mijn mail en Instagram, dan is dat wat je me ook ziet doen.
Ik maak mijn klanten bewust van hoe ze zichzelf limiteren en waar ze met andere ogen mogen gaan kijken naar zichzelf, zodat ook zij zien welke mogelijkheden er zijn. Ik zie meestal meteen wat er allemaal voor ze mogelijk is.
Ik help ze structuren ‘bouwen’, o.a. in denkpatronen, die helpend zijn. Binnen mijn bedrijf bouw ik mijn producten op als ‘belevingen’ die hierbij helpen. Zoals nu de Frequentie Blueprint. Dat is niet zomaar een e-book of zo. Het is Je Gids die je helpt ontdekken wat nu zo specifiek uniek is aan jou én die je helpt dat uit te gaan dragen. Wat je eventueel ook nog met mij kunt gaan doen, in de Full Experience.
Dat ik dit zo doe, had ik zelf een aantal jaar geleden nooit zo gezien of kunnen benoemen: ik hielp mijn klanten gewoon met hun contentcreatie … Nu zie ik wat ik werkelijk doe. Dat ben ik gaan OWNEN zoals ik dat noem, dat is hoe ik mezelf positioneer en wat ik uitdraag. Dit is dat ENE dat mij maakt tot wie ik ben en vanuit dat stuk werken en dit uitdragen, daar geniet ik van. En precies dat is waar ik ook bij mijn klanten dus voor wil zorgen, niet alleen vanuit de Frequentie Blueprint, maar ook met PRESENCE. Die helemaal geënt zijn op wat ik net allemaal vertelde dat ik dus doe.”
Je werkt met vrouwelijke ondernemers. Wat is volgens jou de grootste struggle die zij ervaren?
“Twee dingen: twijfelen aan hun eigen expertise (en dus aan hun content, presentatie) en angst om zichzelf écht te laten zien. Veel vrouwen blijven hangen in ‘veilige’ content en strategieën die niet bij hen passen, waardoor ze niet de klanten aantrekken die ze eigenlijk willen. Of ze laten zichzelf bijna niet zien, omdat ze zichzelf steeds vergelijken met anderen of alles perfect willen doen. Mijn kracht ligt erin om ze te helpen dat patroon te doorbreken en ze echt vanuit hun kern helpen op te komen dagen. Waardoor ze zichzelf vanuit die kern, authentieke kern, want dat is het, positioneren in de markt, dat ze zich op die manier zichtbaar zijn. Ik geloof dat je op deze manier de juiste mensen aantrekt: de mensen die klaar voor jou zijn.”
Wat zijn veelvoorkomende valkuilen bij zichtbaarheid en content?
“De grootste valkuil is denken dat het alleen om de juiste woorden gaat. En om de vorm. Een reel maken op zo’n manier zodat die veel likes krijgt. Een carrousel zo opbouwen dat die wordt gedeeld. Daar zoeken ze vaak naar. Uit een stukje angst: want als je weinig bereik hebt, weinig likes … tja, dat is niet oké. Die heb je wel nodig om … Maar dat is niet waar het om gaat. Zeker niet als je nog geen idee hebt hoe jouw unieke positionering eruit kan zien. De energie die dan achter zichtbaar zijn en content zit is delen omdat je er iets voor terug wil krijgen. Delen om te halen. Ik geloof niet in die energie. Die geeft geen creatiekracht. Die zet je eerder op de rem.
Content zonder de juiste energie werkt niet. Je kunt een perfecte post schrijven, maar als er niet de juiste intentie achter zit, gebeurt er niets. De juiste intentie is delen omdat je voelt dat je wil delen. En dat ga je doen zodra je je PRESENCE ownt. Je frequentie kent. Dit is essentieel.”
Wat gebeurt er met je klanten als ze met jou werken?
“Ze gaan staan voor wie ze écht zijn. Ze krijgen helderheid, voelen meer vertrouwen en worden zichtbaar op een manier die bij hen past. En als ze daarmee echt all-in gaan realiseren ze de doelen die ze hebben en die bij ze passen, regelmatig zelfs sneller dan verwacht.”
Als iemand nu denkt: ‘Ja, dit heb ik nodig!’ Wat is dan de eerste stap?
“Kijk hier rond op mijn website (kijk even bij AANBOD) of check mijn Instagram, voel wat resoneert. Ik werk met verschillende programma’s, van The House of Content VIP tot PRESENCE & The Full Experience. Afhankelijk van waar je nu staat, en waar je klaar voor bent, is er altijd een manier om samen te werken. Je kunt altijd een vrijblijvende call inplannen om te bekijken wat voor jou eventueel passend zou zijn. Plan daarvoor een afspraak in, in mijn agenda:: afspraak inplannen.
Het belangrijkste is: als je voelt dat het tijd is om je PRESENCE te ownen, wacht dan niet. Jouw mensen wachten op je. Jij hebt iets te brengen dat belangrijk voor ze is. Dat weet jij ook. Ga ervoor.”
Gratis beginnen? Vraag meteen jouw Frequentie Blueprint aan: dt is waar jouw journey start
👉 Ik wil mijn Frequentie Blueprint ontvangen!
Ik wens je ontzettend veel plezier tijdens deze activerende reis, want dat is wat het uiteindelijk gaat zijn.
Liefs, Marianne
(Interview door mr. Chat GPT 😊 Antwoorden van mezelf natuurlijk.)
0 Comments
Lees ook:
FemmeELAN is te vinden op
Adres
Waleweinlaan 4 5665 CK Geldrop KVK – 17241861 BTWnr – NL001701249B88
Contact
Mobiel: 06-42515104 marianne@tekstgericht.nl Jouw privacy is goed geregeld & het samenwerken ook:
0 reacties