Frequentie Blueprint: waar gaat het over?

en wat heb je aan je frequentie blueprint?

De De afgelopen acht jaar heb ik flink gestudeerd. In de praktijk: door (online) programma’s te ontwikkelen vanuit mijn expertise én drive – die steeds weer te maken heeft met het empoweren van vrouwen in de weg naar het realiseren van hun dromen én hun presentatie als expert. Door lang met vrouwen samen te werken en te onderzoeken hoe zij hun weg bewandelen met die programma’s en hun resultaten, door meer dan regelmatig diepgaande gesprekken te voeren en 100’en teksten te analyseren. Door ondertussen hard te werken aan mijzelf en wat mij nog blokkeerde in mijn eigen presentatie. Door alle strategische ontwikkelingen te volgen op het gebied van (content)marketing én door dieper te duiken in de wereld van energie – omdat ik wist dat daar een link lag met het succes dat we allemaal zo graag willen bereiken.

 

Waar succes en de Frequentie Blueprint over gaan

In mijn beleving heeft iedereen die maar wil, alles wat nodig is om content te creëren in handen. Het hele internet staat er vol van. Net als de socialmediakanalen.

En toch …

Je zou zeggen dat we allemaal ons beoogde succes bereikt zouden moeten hebben, als we gevolgd hebben wat er allemaal is gedeeld online.
Maar ik weet (en jij ook): dat is niet het geval.

Harder werken, nóg een nieuwe strategie te proberen, daar ligt de oplossing niet. Dat geloof ik oprecht.
Door wat ik leerde geef ik aan dat dit nodig is: het afstemmen op de juiste frequentie. De Frequentie die past bij jou. Waarop jij flowt, zonder problemen creëert, jouw eigen ideeën zonder te overdenken volgt, omdat die komt vanuit die kern waar het bij jou om gaat. En dat is wat je nergens, als het over je marketing gaat, leest.

Dat is wel waar de Frequentie Blueprint over gaat: het vinden en activeren van jouw unieke frequentie, zodat hoe jij je presenteert en je expertise laat zien een natuurlijk gevolg is van wie jij bent.

 

Alles is energie – en jij bent de zender

Mijn ‘energiestudie’ bracht mij onder andere de volgende wetenswaardigheden – die sterk resoneerden met wat wat ik al dacht.

Wetenschappers zoals Dr. Joe Dispenza tonen aan dat onze gedachten en emoties ons zenuwstelsel beïnvloeden – en dus ook de frequentie die we uitzenden. Tegelijk beïnvloeden ze ook de realiteit die we ervaren. En dus hebben ze impact (zeg ik) op hoe we onszelf presenteren.

Wanneer je vanuit de juiste energetische staat opereert, trek je moeiteloos de juiste mensen, kansen en overvloed aan. Dit idee wordt behalve door Joe, ook ondersteund door de principes van Abraham Hicks en de Wet van Aantrekking, waarin wordt uitgelegd dat je externe realiteit een weerspiegeling is van je interne vibratie.

Een Cursus in Wonderen sluit hier bijzonder mooi op aan (of andersom sluiten ze op deze cursus aan, maakt niet uit wat er eerst was. In de kern brengen ze hetzelfde idee).
Dus vibreer je met ruis in je energie, is het ook ruis dat je ziet: mijn logische gedachte.

Dus: we kunnen alle ontwikkelde marketingstrategieën oppakken en uitvoeren, maar als het gevoel over die strategieën of de gedachten over wat we doen, niet goed is, is er ruis op de frequentie waar je juist zo graag in beweegt. De strategieën die we voorgeschoteld krijgen dienen niet iedereen. Terwijl wordt aangegeven dat ze wel ‘zouden moeten werken’. Dat is waar het ‘geworstel’ vandaan komt.
Doen wat zou moeten werken, terwijl je vanbinnen voelt dat er iets niet klopt. (En dan klopt er ook iets niet.)

Human Design, astrologie en de Gene Keys laten onder andere zien dat iedereen een unieke energetische blauwdruk heeft. Als je je business bouwt vanuit een energie die niet klopt met wie jij diep vanbinnen bent, maar vanuit hoe je het volgens anderen zou moeten doen, indruisend tegen wat je voelt, kan ik je vertellen dat het niet lekker gaat. Op den duur haalt het alle lol eraf. Human Design, astrologie en de Gene Keys lieten mij zien hoe wel lekker kan gaan door me te verdiepen in hoe dit werkt en wat dit betekende voor mij.

Tegelijk dook ik in mijn hart. Keek ik terug: wat gebeurde er toen ik mijn hart volgde? Wat ontwikkelde ik toen? Wat gebeurde er bij mijn klanten? Wat gebeurde er toen ik ging doen wat anderen zeiden dat ‘slim was om te doen’ terwijl ik vanbinnen twijfels had?
Ook mijn hoofd werd subject van het onderzoek dat ik deed. Want welke gedachtenpatronen verzorgden dan ruis in de frequentie waar ik liefst op wilde flowen en die ik uit wilde stralen naar buiten toe? De ontdekkingen die ik deed waren bijzonder treffend (en komen in een volgend blog waarin ik de dots connect).

 

Terug naar je authentieke frequentie

Die connectie van je business met je energie en wat je vanuit je hart komt doen, intunend op wat nu specifiek zo kenmerkend is voor mij, zorgde voor de ontwikkeling van de Frequentie Blueprint. De Frequentie Blueprint draait om: niet langer business voeren vanuit conditionering of ‘hoe het hoort’, maar afgestemd op jouw eigen unieke energie en op dat ENE dat zo specifiek is voor jou. Dat ENE dat zo belangrijk voor je is, en waarmee je écht van betekenis wil zijn. Omdat dat vanbinnen brandt …

De Frequentie Blueprint helpt je om te ontdekken:
Wat jouw unieke energetische frequentie is – de frequentie waarop jij optimaal opereert.
Hoe je jezelf opent voor het succes dat je voor ogen hebt, simpelweg door je frequentie te verschuiven.
Hoe je zichtbaar wordt zonder te pushen, maar door je FREQUENTIE te ownen.

Dit is geen standaard mindsetwerk. Dit is geen nieuwe marketingtruc. Dit is een diepgaande verschuiving in hoe jij jouw business en jezelf ervaart. En in mijn ogen: dat verandert álles.

De Frequentie Blueprint is een gids die je in twee delen activeert: je duikt diep in je authentieke kern én je gaat doen. Geen eindeloos denken of analyseren, maar een directe shift naar aligned actie.

Voel jij dat dit jouw missing link is? En 

dat het tijd is om te kiezen voor wat werkelijk in je brandt? Je business en content te doen zoals jij voelt dat je het mag doen?
Dan is de Blueprint dus passend bij jou. En zijn wij een startende match …
Vraag meteen de Frequentie Blueprint aan via de link hieronder: tijd om de shift te maken!

👉 Ik wil graag de Frequentie Blueprint ontvangen!

Ik wens je ontzettend veel plezier tijdens deze activerende reis, want dat is wat het uiteindelijk gaat zijn.

Liefs, Marianne

0 Comments

0 reacties

Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook:

Human design in je ondernemerschap

en wat het kan betekenenVooruit, ik doe er nog een tandje bij: Human Design, astrologie en de Gene Keys in je ondernemerschap én je leven. Ik vind het fantastisch dat ik hierin ben gedoken. Ik hou van deze ‘wetenschappen’ - even tussen aanhalingstekens omdat het geen...

Jouw (unieke) expertise zichtbaar maken: challenge jezelf

Dit is hoe zichtbaar worden leuk gaat zijn Door te doen, leer je. Wat het ook is. Wil je er beter in worden? Intensiveer het. Doe het dagen achter elkaar. Dat werkt ook zo als het gaat over content. Als het gaat over het zichtbaar maken van jouw unieke expertise....

Jezelf positioneren in de markt? Own je PRESENCE

Je PRESENCE ownen en je frequentie kennen is essentieel voor je bizz.Ze heeft een krachtige energie die inspireert en activeert. Ze doet alles om vrouwelijk ondernemers in beweging te krijgen en met al hun enthousiasme te laten zien dat zij er zijn en wat ze kunnen...
FemmeELAN is te vinden op

Adres

Waleweinlaan 4 5665 CK Geldrop KVK – 17241861 BTWnr – NL001701249B88

Contact

Mobiel: 06-42515104 marianne@tekstgericht.nl Jouw privacy is goed geregeld & het samenwerken ook:

Voor meer inspiratie volg je mij op: